Головна Головна -> Реферати українською -> Технічні науки -> Заготовки деталей машин

Заготовки деталей машин

Назва:
Заготовки деталей машин
Тип:
Реферат
Мова:
Українська
Розмiр:
13,27 KB
Завантажень:
207
Оцінка:
 
поточна оцінка 5.0


Скачати цю роботу безкоштовно
Пролистати роботу: 1  2  3  4  5  6  7  8 
Реферат на тему:
Заготовки деталей машин


План
1. Види заготовок.
2. Виробництво виливків.
2.1. Загальна характеристика.
2.2. Методи отримання виливків.
2.2.1. Литво у піщано-глинисті форми.
2.2.2. Виготовлення виливків у металевих формах.
2.2.3. Виготовлення виливків литвом під тиском
2.2.4. Виготовлення виливків литвом по моделях, що виплавляються.
2.2.5. Виготовлення виливків литвом по моделях, що випалюються.
2.2.6. Виготовлення виливків литвом в оболонкові форми.
2.2.7. Виготовлення виливків відцентровим литвом.
3. Отримання заготовок методами пластичної деформації.
3.1.Загальна характеристика.
3.2.Отримання заготовок прокатуванням.
3.2.1.Сортамент прокату.
3.3. Отримання заготовок пресуванням.
3.4. Отримання заготовок волочінням.
3.5. Отримання заготовок куванням.
3.6. Отримання заготовок холодним штампуванням.
3.7. Отримання заготовок гарячим об`ємним штампуванням.
1. Види заготовок
В сучасному виробництві одним із основних напрямків розвитку технології механічної обробки являється використання чорних заготовок з економічними конструктивними формами, що забезпечують можливість використання найбільш раціональних та економічних способів їх обробки на металорізальних верстатах, тобто обробки із найбільшою продуктивністю і найменшими відходами металу в стружку.
Зниження трудомісткості наступних операцій механічної обробки заготовок, яке досягається раціональним вибором способу їх виготовлення, забезпечує ріст виробництва на тих же виробничих площах без суттєвого збільшення кількості устаткування та технологічної оснастки.
Основними видами заготовок в залежності від призначення деталей являються:
- виливки із чорних і кольорових металів;
- заготовки, отримані методами пластичної деформації.
2. Виробництво виливків
2.1. Загальна характеристика
Ливарне виробництво - основна заготівельна база сучасного машинобудування. Наприклад, у автомобілебудуванні деталі із литих заготовок складають 60-75% маси вантажного автомобіля. Двигуни більшості машин майже повністю збирають із литих деталей. Методами литва можна одержати заготовки машин масою від кількох грамів до сотень тонн; із товщиною стінки 0,5...500 мм і більше; з розмірами від декількох міліметрів до десятків метрів самої складної форми. Виробництво виливок в більшості випадків недороге і забезпечує високу якість.
Суть ливарного виробництва полягає в тому, що заготовки отримують заливанням рідкого металу в ливарну форму, порожнина якої відповідає їх розмірам і формі. Після кристалізації металу виливок видаляють із ливарної форми і направляють на подальшу обробку.
Для одержання виливків найбільш широко застосовуються такі матеріали: сірі, ковкі і високоміцні чавуни, вуглецеві та леговані сталі, сплави кольорових металів на основі алюмінію, міді, цинку, магнію, титану та інших.
Матеріали для одержання виливків повинні мати такі технологічні властивості, основними з яких є рідкотекучість, усадка, схильність до ліквації і газопоглинання.
Рідкотекучість - здатність рідкого металу цілком заповнювати щілиновидні порожнини ливарної форми і чітко відтворювати контури виливка. При гарній рідкотекучості метал заповнює всю порожнину форми, якою складною вона б не була; при недостатній - частково, створюючи недоливи у вузьких перетинах виливка. Рідкотекучість залежить від хімічного складу і температури сплаву, що виливається у форму. Фосфор, кремній і вуглець погращують її, а сірка погіршує. Сірий чавун має більше вуглецю, ніж сталь, і тому має кращу рідкотекучість. Підвищення температури рідкого металу поліпшує рідкотекучість, тому чим більшою є температура металу, тим більш тонкостінний виливок можна одержати.
Усадка - зменшення об`єму металу і лінійних розмірів виливкав процесі кристалізації металу і охолодження у твердому стані. Розрізняють об`ємну і лінійну усадки.
Об`ємна усадка супроводжується зменшенням об`єму металу при кристалізації, і тому в масивному перетині виливка може утворитися усадочна рихлота або усадочна раковина, тому що масивний перетин кристалізується останнім і в цьому перетині не вистачає металу.

Завантажити цю роботу безкоштовно
Пролистати роботу: 1  2  3  4  5  6  7  8 



Реферат на тему: Заготовки деталей машин

BR.com.ua © 1999-2017 | Реклама на сайті | Умови використання | Зворотній зв'язок